sv Steenwijkerwold heeft trainersstaf rond voor 2021-2022

26 februari 2021 11:00

Het bestuur en de technische commissie zijn blij te kunnen melden dat de trainersstaf voor senioren voor het volgende seizoen rond is.

Heren: Voor de heren A-selectie is het contract met hoofdtrainer Gerjan van der Hoogen en assistent Daan van Luik, met een jaar verlengd. Ook trainer/coach Bert Otten van de B-selectie heeft aangegeven nog graag een jaar door te gaan.

Vrouwen: De vrouwenafdeling is in z’n nopjes dat de ervaren trainer Siemen Pit bereid is gevonden de A-selectie onder z’n hoede te nemen. De B-selectie zal worden getraind door Keimpe Bijl.

De hele vereniging snakt er naar om de spelers weer op de velden te zien, en om de zo gemiste sociale contacten weer aan te halen.

Op naar het nieuwe seizoen.

Bestuur & Technische Commissie sv Steenwijkerwold

NB: Wel we zijn nog naarstig op zoek naar een leider, die samen met Bert Otten de begeleiding van het 2e elftal op zich wil nemen. Dit heeft voor de vereniging de hoogste prioriteit. We zijn bang dat dat anders voor in het nieuwe seizoen problemen gaat geven.