Prijs voor Steenwijkerwold in Sport Bingo Quiz.

6 april 2021 14:00

Op vrijdag 26 maart jl. vond de Sport Bingo Quiz van de Gemeente Steenwijkerland plaats.
Janita Snippe heeft daarmee een prijs gewonnen waar zij een vereniging blij mee mocht maken.
Daarbij heeft zij voor onze vereniging gekozen.

Op vrijdag 2 april 2021 jl. heeft de broer van Janita (Gerrie Snippe)  de prijs aan Marcel Zuidema uitgereikt.

foto_prijs.jpg

Sv Steenwijkerwold mag voor € 200,00 aan sportmaterialen aanschaffen en daarnaast een activiteit laten verzorgen, gedurende 1 dagdeel, door één van de aanvoerders van het Steenwijkerlands Sport & Beweegakkoord.

Wij zijn als Vereniging heel erg blij met de prijs en bedanken Janita voor de keuze van onze vereniging.