Vrijwilligers gezocht

2 september 2021 13:00

Binnen de vereniging zijn wij natuurlijk altijd op zoek naar voldoende vrijwilligers. Iedereen kan zich via het secretariaat aanmelden om vrijwilligerstaken binnen de vereniging op zich te nemen. Concreet zijn we op zoek naar 3 (of meer) vrijwilligers voor de volgende taken:

- Iemand voor de entree bij de thuiswedstrijden van de 1e selectie op de zondagmiddag;
- Iemand voor de lotenverkoop en programmaboekjes bij de thuiswedstrijden van het 1e op de zondagmiddag;
- Iemand die de wedstrijdkleding van de Zondag 1 selectie wil wassen. Hiervoor wordt een onkostenvergoeding verstrekt.

Ieder lid of iemand die de vereniging een warm hart toedraagt en de vereniging hiermee uit de “brand wil helpen kan via de e-mail reageren [email protected] of telefonisch bij iedere bestuurslid. (Telefoonnummers staan op de site)

Het bestuur

Vrijwilligers_Bedankt.png