In Memoriam: Jacob Dolstra

7 oktober 2021 8:45

Bestuur

Afgelopen maandag bereikte ons het bericht dat een van onze gewaardeerde vrijwilligers, Jacob Dolstra, overleden is.

jacob.png
Jacob heeft zich jarenlang ingezet voor de club als . trainer en leider van jeugdteams en zelfs na zijn ongeluk bleef hij vanuit zijn scootmobiel betrokken bij de coaching van teams en vaste bezoeker van wedstrijden van het 1e elftal.

Ook was hij de laatste jaren een van de gezichten van de materiaalcommissie, Een functie die hij met passie invulde, maar die hij door een verslechterde gezondheid eerder dit jaar heeft moeten neergeleggen.

Naast toegewijd vrijwilliger was hij de vader van 1e elftal speler Joost.

We wensen Joost, zijn familie en andere betrokken ontzetten veel sterkte toe met de verwerking van dit verlies.