Snertactie Steenwijkerwold groot succes

24 januari 2022 10:45

Op 18 december heeft bij sv steenwijkerwold de jaarlijkse snertactie weer plaats gevonden. Een mooi groepje vrijwilligers ging op pad om de snert in de regio te gaan verkopen. De verse snert werd verzorgt door slagerij Bouma en slagerij Ter Schure. Om de snert te vervoeren kon er gebruik gemaakt worden van busjes van Slagerij Bouma, Jan de vent, Martijn Kok, Raymond Hunneman, autobedrijf Van Essen, en Vredenburg, hiervoor heel erg bedankt. Nadat alle snert verkocht was en al het geld geteld konden de vrijwilligers nog genieten van een wel verdiend biertje. De opbrengst is uiteindelijk 1250 euro geworden.