50-jarig jubileum 3 en 4 juni

24 april 2023 21:00

Op zondag 15 juni is het 50 jaar geleden dat BWS en The Swallow officieel fuseerden en opgingen in de nieuwe vereniging sv Steenwijkerwold. Daarom wordt er op 3 en 4 juni een jubileumweekend georganiseerd wat wij graag met jullie willen vieren!

3 en 4 juni aanstaande zal het 50-jarig jubileum van de club worden gevierd door middel van verschillende activiteiten. Zie de afbeelding voor het programma. Voor de receptie, buffet, walking football en de reuniewedstrijd dames kun je je aanmelden via onderstaande link. Opgave voor de rest van de activiteiten wordt z.s.m. bekend gemaakt.  Wij zien jullie aanmelding graag tegemoet, en hopen op een feestelijk weekend met zijn allen!

De leeftijd voor het Walking Football is aangepast naar 50+

Aanmeldlink voor de receptie, Walking Football, het buffet en de reuniewedstrijd voor ex-speelsters van Dames 1 & 2:
www.svsteenwijkerwold.nl/jubileum (LET OP: vergeet je niet aan te melen voor het buffet, zonder opgave geen deelname. Daarnaast ook graag aanmelden voor de receptie)