Uitgelicht !!!

19 juni 2019 20:30

Loes Hornstra

Binnenkort starten we hier de nieuwe rubriek: ‘Uitgelicht !!!’

In deze rubriek zullen we o.a. aandacht schenken aan vrijwilligers en hun taken en/of commissies.
Op deze wijze kunnen we mensen in het zonnetje zetten en tegelijk de verschillende vrijwilligerswerkzaamheden onder de loep nemen en daarmee aan de ene kant wat duidelijkheid scheppen, en aan de andere kant wellicht mensen inspireren zich ook (meer) in te gaan zetten voor de club.

Ook zullen we van tijd tot tijd onderwerpen uitlichten die betrekking hebben op bijv. huisregels en/of veiligheid.

Indien u tips heeft om een bepaald(e) onderwerp, onderdeel, commissie of vrijwilliger uit te lichten, kunt u zich richten tot [email protected].