50-jarig jubileum 3 en 4 juni

24 april 21:00  Op zondag 15 juni is het 50 jaar geleden dat BWS en The Swallow officieel fuseerden en opgingen in de nieuwe vereniging sv Steenwijkerwold. Daarom wordt er op 3 en 4 juni een jubileumweekend georganiseerd wat wij graag met jullie willen vieren! meer »

Verbouwing Kantine.

7 januari 8:15  Informatie over de aanstaande renovatie van onze kantinemeer »

Onderlinge brandverzekering 'Steenwijkerwold' verlengt sponsorcontract

16 december 12:00  Onderlinge brandverzerkering Steenwijkerwold heeft de aflopende overeenkomst verlengd met nog eens 5 jaar. meer »

Houtschuur 't Goor uit Baars helpt sv Steenwijkerwold

27 september 9:15  De mensen van Houtschuur 't Goor uit Baars en sv Steenwijkerwold zijn een samenwerking aangegaan voor het wassen van de tenues van het 1e en 2e elftal.meer »

Martin Bronswijk Uitgelicht!!!

25 oktober 17:30  Erelid en ridder in de Orde van Oranje-Nassau Martin Bronswijk na meer dan 50 jaar gestopt.meer »

1977x gelezen

De Vertrouwenspersoon uitgelicht!!!

31 januari 16:00  Een functie binnen de vereniging waar hopelijk nooit een beroep op gedaan hoeft te worden, maar toch is het van groot belang dat er iemand is bij wie je terecht kan, wanneer dat nodig is. meer »

Ga naar archief