Oud papier 4 mei

29 april 7:30  Op zaterdag 4 mei wordt er weer oud papier opgehaald. De volgende leden hebben dan dienst en worden geacht aanwezig te zijn! Kun je niet zorg je zelf voor vervanging. Aanwezig 8.30 uur, de koffie staat klaar. Aanvang werkzaamheden 9.00 uur. Na afloop is er weer iets lekker.meer »

393x gelezen

Twedo bluft Steenwijkerwold af: 2-1

30 april 23:15  Twedo en Steenwijkerwold slaagden er zondagmiddag niet in om het 400-koppige publiek optimaal te vermaken. Uiteindelijk waren de supporters van de thuisclub toch het meest tevreden met de 2-1 uitslag, want nu was ook Twedo verzekerd van nog een jaar tweedeklasvoetbal. meer »

317x gelezen

Algemene ledenvergadering

24 april 9:00  Het bestuur wil u allen uitnodigen voor de algemene ledenvergadering van sv Steenwijkerwold. Donderdag 30 Mei, aanvang vergadering 20:00 uur. meer »

904x gelezen

Suryoye Mediterraneo ontsnapt aan remise bij Steenwijkerwold: 0-2.

23 april 23:00  Het treffen tussen thuisclub Steenwijkerwold en Suryoye Mediterraneo was het aanzien helemaal waard. Beide ploegen waren goed aan elkaar gewaagd, en achteraf kan worden geconcludeerd dat de gelukkigste heeft gewonnen, en dat waren de gasten uit Enschede. Kort voor het einde van de wedstrijd scoorden de bezoekers twee maal: 0-2 dus. meer »

380x gelezen

Ben jij erbij op 15 mei? (sponsorloop bij sc Heerenveen)

18 april 8:30  Op woensdagmiddag 15 mei organiseert sc Heerenveen een grote sponsorloop bij het Abe Lenstra Stadion. Als Sportief Partner mogen de jeugdspelers van sv Steenwijkerwold (t/m 12 jaar) hieraan meedoen. Een unieke belevenis, dat wil je niet missen! De opbrengst is voor onze eigen club. Doe je mee?meer »

153x gelezen

Steenwijkerwold haalt uit tegen Emmeloord: 0-6.

15 april 23:45  Steenwijkerwold revancheerde zich zondagmiddag in en tegen Emmeloord voor de matige vertoning van vorige week door op sportpark De Ervenbos uit te pakken met een soort galavoorstelling. De thuisclub kwam er nauwelijks aan te pas en de 0-6 overwinning (na een 0-3 ruststand) was beslist niet geflatteerd. meer »

487x gelezen

Ga naar archief