Club van 100

In het seizoen 2000-2001 zijn 3 enthousiaste leden van sv Steenwijkerwold gestart met het opzetten van de “Club van 100”.

Anno 2018 zijn Lian Dam en Simone van Sleeuwen verantwoordelijk voor de de Club van 100 en de organisatie van diens activiteiten.

Leden en niet-leden kunnen hun steentje bijdragen aan deze club. Door een financiële bijdrage te leveren, kunnen zij activiteiten organiseren voor de jeugd van onze vereniging.

De namen van de leden staan vermeld op een bord in de kantine en onder deze informatie

Het doel van de “Club van 100” is dus om activiteiten te organiseren voor de gehele jeugdafdeling. De activiteiten die wij organiseren kunnen zowel voetbal als niet voetbal gerelateerd zijn.

De “Club van 100” is onafhankelijk van het bestuur van de vereniging.

Wie kan lid worden: Iedereen kan lid worden met uitzondering van bedrijven.

Meld je aan als lid en download het formulier of haal hem op uit de kantine!

Wil je meer informatie? De Club van 100 is te bereiken via [email protected].