Rookbeleid

Op het sportpark van sv Steenwijkerwold is het volgende beleid rondom roken van toepassing.

Het bestuur van sv Steenwijkerwold heeft in de vergadering van 1 april 2019, besloten dat, na aanhoudende klachten van ouders én omdat we vinden dat we onze jeugd moeten beschermen, er per direct een algeheel rookverbod geldt op het complex elke zaterdag tot 13.00 uur. Ditzelfde geldt voor de trainingsavonden van de jeugdteams.

Dat betekent dat voorbij de toegangshekken (naast omroep en achterkant) er niet meer gerookt mag worden. Er mag overigens nooit gerookt worden in en om de kleedkamers en op de velden. De toegang tot de ballenkarren valt hier dus ook onder.
Ook hier gaan we strenger toezicht op houden en zullen er bordjes geplaatst worden.

Ook voor de kantine mag er alleen op de aangewezen plek gerookt worden en niet direct bij de entreedeur.
Hier kunnen rokers droog staan en daarom is er dus geen plek meer voor fietsen, solexen o.i.d.
Deze zullen naar de fietsenstalling verplaatst worden.

Wees volwassen, attendeer elkaar op de geldende afspraken en hou rekening met elkaar.

Meer info over de rookvrije generatie vanuit de KNVB.

Het bestuur.