Verbouwing

Informatie over de aanstaande renovatie van onze kantine
Geruime tijd zijn meerdere leden van onze vereniging bezig geweest om plannen uit te werken voor een algehele renovatie van onze kantine. Inmiddels zijn de plannen definitief en in concrete tekeningen uitgewerkt. Het vergunningentraject bij de gemeente is in gang gezet. Wij willen iedereen alvast hartelijk danken voor diens inspanningen. Het heeft veel tijd & energie gevraagd om zover te komen.

Voor meer informatie over de opzet en inrichting van onze kantine kun je de tekeningen en sfeerimpressies raadplegen.

Waarom is deze renovatie noodzakelijk?

-Toiletgedeelte is te klein en sterk verouderd

-Keuken is sterk verouderd en voldoet niet meer aan wet- & regelgeving

-Faciliteiten voor minder validen ontbreken. In de nieuwe situatie zal onder andere een minder validen toilet gerealiseerd worden

-Kantine is in zijn algemeenheid sterk gedateerd en te klein.

Wat is de huidige status?

Wij zijn in een vergevorderd stadium qua vergunningentraject en verwachten in januari 2023 te kunnen starten met de verbouwing.

Hoe wordt de verbouwing gefinancierd?

Momenteel houdt de fondsenwervingscommissie zich bezig met het kaart brengen financieringsmogelijkheden. Denk hierbij onder andere aan:

-Werven van subsidies

-Sponsorloop door de jeugdleden

-Crowdfundingsactie

-Eenmalige bijdrage van onze sponsoren

Wat vragen wij van jullie?

oBakkerbouw Steenwijkerwold heeft de regie over de verbouwing. Echter zijn er tal van werkzaamheden die wij zelf kunnen uitvoeren, waarmee we directe besparing kunnen realiseren op de begroting. Denk o.a. schilderen, tegelen, timmerwerkzaamheden, voegen, metselen, installatiewerk.

oWil jij een bijdrage leveren aan SV Steenwijkerwold? Meld je dan aan bij Niels Kranendonk, telefoonnummer 06-12767768

Updates ten aanzien van bovenstaande zullen op dit tabblad van de website geplaatst worden, hou onze website in de gaten!

Picture1.jpg

Picture2.png Capture.GIF