“Ons Tweede” tegen VV Actief

17 oktober 2019 10:15

Kor

Vandaag zondag 13 oktober mochten we aantreden tegen VV Actief 2 uit Eelde.
Deze ploeg stond onderaan in onze competitie, maar na 3 wedstrijden zegt dat nog niet zoveel en dat bleek ook wel uit de wedstrijd zelf.

In een gelijk opgaande strijd wist Steenwijkerwold in de 35e minuut na een knappe voorzet van Joep via Ryan te scoren. Met een zeer bekwame aanname verschalkte Ryan de keeper met een gericht schot. 1-0.

In de rust werden de puntjes op de i gezet door trainer Bert, maar helaas wist kort na rust Actief de gelijkmaker te scoren 1-1. Na deze stand had Actief een ligt veldoverwicht en leek het een moeilijke opgave te worden om nog de 3 punten uit de strijd te halen.

Maar na een aantal aanvallende wissels van Bert, wist Steenwijkerwold een aantal kansen te creeren. Jammer genoeg werd de grootste kans om zeep geholpen door Kor. Het leek dan ook op 1-1 af te stevenen. Maar in de 89e minuut onder het toeziend oog van veel publiek wist Kor met een lage voorzet Jorni te bereiken. Jorni bedacht zich geen moment en scoorde al weer voor de derde keer deze competitie. 2-1.

Met deze moeizame, maar mooie overwinning op zak staat “Ons Tweede” nu op een verdienstelijke tweede plaats. Komende zondag spelen we uit tegen VV Gieten 2 om 10:00.

Met sportieve groet,

“Wij zijn het Tweede”