Vrijwilliger

Keuze Formulier vrijwillige bijdrage

Indien u reeds vrijwilligers werk doet, kunt u hier aangeven wat u doet.

Indien u de eerste vraag met ja hebt beantwoord, kunt u hier aangeven wat voor soort vrijwilligers werk u wilt doen.

*Kantinedienst, op de zaterdag of zondag, 1 dagdeel ongeveer 3 uur.
*Grote schoonmaak/klus dag, dit is 2x per jaar,
  ongeveer 4 uur per keer.
*De jeugd training geven, dit is het hele seizoen.
*Scheidsrechter jeugd/senioren, op de zaterdag of zondag
  ongeveer 3 uur.
  (hiervoor kan een cursus gevolgd worden, deze word aangeboden door de vereniging)

Vul hier de naam in van de persoon die vrijwilligers werk gaat doen. Ook invullen als u op de eerste vraag nee heeft geantwoord.

Vul hier het telefoon nummer in  van de persoon die vrijwilligers werk gaat doen. Ook invullen als u op de eerste vraag nee heeft geantwoord.

Vul hier het e-mail adres in van de persoon die vrijwilligers werk gaat doen. Ook invullen als u op de eerste vraag nee heeft geantwoord.

Vul hier de naam in voor wie het vrijwilligers werk gaat doen. Dit kan gelijk zijn aan voorgaande vraag.

* = verplicht