Regels consumpties vrijwilligers

Hoofdregel:

Tijdens de uitvoering van vrijwilligers taken, ongeacht in welke vorm, krijgt de vrijwilliger gratis koffie en/of thee van de vereniging. Daarnaast kan er één andere consumptie gratis worden genuttigd.

Uitzonderingen:

Op de hoofdregel gelden de navolgende aanvullingen:

- scheidsrechter die tussen 12.00 uur en 13.00 uur fluiten kunnen een gehaktbal of broodje krijgen;

- barmedewerkers mogen naar behoefte drinken pakken;

- barmedewerkers die tussen de middagdienst hebben mogen een broodje of gehaktbal nuttigen;

- leiders van de tegenstander krijgen 2 munten voor koffie en/of thee;

- snertactie: koffie en/of thee, 1 consumptie, snert, een broodje worst en een broodje ham;

- NL doet: koffie en/of thee, broodmaaltijd, soep en 2 consumpties;

- clubdag: organisatie en vrijwilligers die de dag helpen krijgen thee en/of koffie en 2 consumpties;

- maandagmorgenploeg: koffie en/of thee, koek en 1 consumptie;

- jeugdteams: ranja na de wedstrijd;

- andere teams: thee in de rust;

- Gelderingen toernooi: voor de organisatie en scheidsrechters koffie en/of thee en frisdrank uit de daarvoor gevulde koelkast. Na de wedstrijd de scheidsrechters nog 2 consumpties;

- oudpapier: koffie en/of thee en een broodje;

- scheidsrechters krijgen vooraf koffie, in de rust thee of een andere consumptie en na de wedstrijd 1 consumptie;

- de woldklauters krijgen ranja;

- vrijwilligersavond: in nader overleg.

Registratie:

Het eigen verbruik moet worden geregistreerd op lijsten die in de kantine, bestuurskamer en commissiekamer liggen. De ingevulde lijsten dienen achter de bar in de kantine te worden gelegd en wekelijks te worden ingeleverd bij de penningmeester. De registratielijst moet ook worden ingevuld als er geen kantinepersoneel aanwezig is, bijvoorbeeld door de maandmorgenploeg, ontvangstcommissie, e.d.