Informatie nieuwe leden

Wat leuk dat je interesse hebt in voetballen bij sv Steenwijkerwold!

Wij zijn een gemoedelijke en gastvrije vereniging, waar iedereen welkom is en waar we willen dat iedereen zich thuis voelt! Plezier staat voorop, maar prestaties zijn ook belangrijk.

Binnen onze vereniging bieden wij voetbal aan vanaf 4 jaar. Op spelenderwijs leren onze ‘Bambino’s’ al omgaan met de bal. Deze Bambino’s hoeven zich nog niet in te schrijven, dit hoeft pas vanaf 6 jaar.

Lijkt het je leuk om eens te komen kijken of mee te trainen? Geen probleem!

Neem contact op met de coördinator van jouw leeftijdscategorie (zie hier) en geef aan dat je komt. De betreffende coördinator vangt jou op en begeleid je naar het betreffende team.

Je kunt 3x meetrainen (dit geldt vanaf JO7) om te kijken hoe het je bij ons bevalt. Vindt je het leuk en wil je wedstrijden mee doen? Dat kan doormiddel van het invullen van het inschrijfformulier op onze site.

sv Steenwijkerwold is een actieve vereniging en organiseert regelmatig diverse activiteiten. Maar, een vereniging kan alleen bestaan in samenwerking met vrijwilligers. Daarom doen wij ook een beroep op onze leden en/of hun ouders. Het zou dan ook fijn zijn als jullie ons als lid ook willen ondersteunen. Dat kan bijvoorbeeld door te helpen als leider, trainer, in de kantine of op andere manieren. Op onze site staan altijd wel ‘vacatures’ om in te vullen…

Zien we jullie snel?