Lidmaatschap sv Steenwijkerwold

Ondergetekende wenst zich (tot wederopzegging) aan te melden als nieuw lid van s.v. Steenwijkerwold:

Dit email adres wordt gecommuniceerd naar leiders en wordt gebruikt om de nieuwsbrief naar te versturen. Dit adres wordt niet met derden gedeeld.

Indien u spelend lid heeft aangegeven en u bent eerder lid geweest van een vereniging vermeldt onderstaand welk seizoen uw laatste was en welke relatiecode u heeft. (Zichtbaar op spelerspas) Vul nvt in als u niet eerder ergen lid geweest bent.

Het nieuwe lid (of ouder) wil zich nu of in de toekomst eventueel inzetten als vrijwilliger voor de vereniging als:

Door het invullen van onderstaande gegevens machtigt u de penningmeester van s.v. Steenwijkerwold, tot wederopzegging, het verschuldigde contributiebedrag van uw bankrekening nummer af te schrijven.

Vul hieronder uw IBAN-nummer in. Indien u niet gebruik wil maken van automatische incasso betaalt u € 2,00 administratiekosten boven op de contributie.

Bij inschrijving van spelende leden boven 16 jaar is conform het reglement van de K.N.V.B een geldig legitimatiebewijs vereist. Voeg bij dit inschrijfformulier een kopie paspoort/rijbewijs of ID-kaart toe.

Kies bestandWijzigVerwijder

Bij inschrijving van spelende leden van 10 jaar en ouder dient er een recente pasfoto te worden meegezonden. Dit in verband met de verplichte spelerspas. Zonder spelerspas niet speelgerechtigd.

Kies bestandWijzigVerwijder

Dit veld biedt ruimte voor extra informatie van uw kant.

Het lidmaatschap gaat pas in op het moment dat het compleet ingevulde inschrijfformulier, met de daarbij behorende bescheiden, binnen is bij het secretariaat en aldaar verwerkt. Hiermee gaat u een betaalverplichting aan voor een geheel seizoen. Van tussentijdse restitutie is geen sprake.

Onze Statuten, Huishoudelijk Reglement en de Gedragscode zijn op verzoek verkrijgbaar bij het secretariaat en staan tevens als download elders op de website.

sv Steenwijkerwold gebruikt uw persoonsgegevens alleen voor verenigingsdoeleinden en deelt de noodzakelijke gegevens met de KNVB. Uw gegevens worden maximaal 3 jaar na opzegging van het lidmaatschap bewaard. Door het aangaan van het lidmaatschap gaat u akkoord met het feit dat foto en videomateriaal van activiteiten op het sportpark kunnen worden gedeeld op social-media en website van de club, in kranten en andere openbare informatiebronnen.

* = verplicht