Shirtje ruilen?? - KNVB 130 jaar

14 november 2019 9:15

Dit jaar bestaat de KNVB 130 jaar (8 Dec 1889). Om dit jubileum te vieren is een uniek jubileumshirt ontwikkeld. Elke vereniging in Nederland kan d.m.v. ‘shirtje ruil’ een exemplaar bemachtigen.

Het shirt bestaat uit samenspel  van vormen en vlakken die ook terug zijn te vinden op de verenigingsshirts.
Ook sv Steenwijkerwold heeft zijn shirtje geruild. Het KNVB shirt zal binnenkort een mooie plek binnen de vereniging krijgen.

Shirtje ruilen? Jim Bon doet het namens sv Steenwijkerwold.

Wat gebeurt er met ons shirt? Deze krijgt, net als alle andere verenigingsshirts die geruild zijn, een ereplaats op de KNVB Campus in Zeist.
Meer informatie: https://www.knvb.nl/nieuws/organisatie/berichten/57267/knvb-viert-130-jaar-voetbal-shirtje-ruilen