Café Gelderingen Mixtoernooi 2019

15 november 2019 11:15

Kor

Aanvang van het toernooi is 12:45 en de eerste wedstrijd zal iets na 13:00 plaatsvinden dus kom op tijd! Het toernooi zelf durt ongeveer tot 16:30 en na een aantal drankjes zal er vanaf 18:30 een stamppotbuffet klaarstaan voor de deelnemers, scheidsrechters en begeleiding in Café Gelderingen.

In de komende weken zullen we jullie leiders vragen om een inschatting te maken wie er mee voetbalt en/of wie er ’s avonds mee gaat eten. Daarnaast mag je jezelf ook rechtstreeks opgeven via het e-mailadres [email protected]

PS.: Voor diegenen die niet kunnen/ willen voetballen, maar wel willen deelnemen aan het buffet kunnen met een opgave voor 22/12,  tegen een vergoeding lekker mee eten.

We hopen er weer een groot succes van te maken onder de fijne klanken van de Top2000!
Met sportieve groet,

Kor Westerveen
Johnny Wicherson

Op zondag 29 december vindt het Café Gelderingen Mixtoernooi plaats in Zaal Dalzicht te Oldemarkt. Het toernooi is voor onze JO19 en de senioren teams (Dames, Heren), waaronder ook de 7x7 combinaties. Doel van het toernooi is om op een gezellige en gemoedelijke manier elkaar beter te leren kennen op voetbaltechnisch en sociaal gebied.

PS. Voor diegenen die niet kunnen/ willen voetballen, maar wel willen deelnemen aan het buffet kunnen met een opgave voor 22/12,  tegen een vergoeding lekker mee eten.

Met sportieve groet,

Kor Westerveen