Dames Mixtoernooi groot succes

16 november 2019 17:30

Charlotte Mosterman

Vanuit de damescommissie wordt twee keer per jaar een mixtoernooi georganiseerd voor M017, DA2, DA1, DOL en DOLjr. Doel is om de aansluiting van de teams makkelijker te maken.

Afgelopen woensdag 13 november was het zover. Met een 43-tal dames, verdeeld over 6 teams vond de aftrap om half 8 plaats.  In elk team een mooie verdeling van 15 tot 50 jaar. Vele mooie acties werden gemaakt. Geen gezeur onderling, maar positief en coachend. De scheidsrechters hadden een makkie. Uiteraard af en toe ook pittige duels, maar dat moet ook. Willen winnen.

Na vijf wedstrijden gespeeld te hebben, vond in de kantine de prijsuitreiking plaats. Een glaasje drinken, een bitterballetje en toen het moment van de waarheid. Alle teams hadden punten gescoord, dus niemand de teil in. Zo waren er twee teams met vier punten, daarna volgden er teams met vijf, zes en zeven punten. Uiteindelijk hadden de winnaars 12 punten veroverd.  De felicitaties gingen uit naar Madelon, Heleen, Lisa, Evelien, Lieke, Charissa en Marian. Ze werden verblijd met een chocoladeletter S van Steenwijkerwold. Uiteraard werden de scheidsrechters ook bedankt.

Mooi om terug te kijken op weer een geslaagd dames mixtoernooi. Alle vrijwilligers weer super bedankt. Zonder jullie geen succes!!