Nieuw ingedeelde bestuurstaken

11 december 2019 17:15

Het bestuur

Tijdens de najaarsvergadering zijn drie nieuwe bestuursleden officieel aangesteld door de ledenvergadering. Een mooi moment om de bestuurstaken onder de loep te nemen. Vanaf vandaag staan de nieuw ingedeelde bestuurstaken op de site.

Als bestuur zijn wij van mening, dat iedere commissie een contactpersoon bij het bestuur dient te hebben. Vandaar dat alle commissies nu onderverdeeld zijn bij de bestuursleden. Dus als je als commissie een vraag aan het bestuur hebt, check dan even de site wie jouw contactpersoon is en wend je tot dat bestuurslid.  Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Zoals bekend, zijn wij nog naarstig op zoek naar een nieuwe secretaris. Deze functie kan verdeeld worden onder meerdere personen. Schroom  niet om informatie te vragen over de precieze inhoud van deze functie. Je kan jouw vragen stellen  en/of interesse melden via email adres: secretariaat@svsteenwijkerwold.nl of spreek één van de bestuursleden aan. Tot de aanstelling van de nieuwe secretaris(sen), worden de taken waargenomen door de huidige bestuursleden.

Het bestuur