Club van 100 nieuws

5 maart 2020 8:15

Wij organiseren vrijdagavond 20 maart het vet leuke spannende hilarische spel in het DONKER: De Greppeltocht😊

Wat houdt dit in...... je gaat in groepjes van maximaal 6 personen een route lopen waarbij je als groep niet gezien mag worden door de rond fietsende, rijdende of lopende begeleiders, kortom blijf onder de radar. Wordt je wel gezien krijg je een strafpunt. De groep met de minste strafpunten wint de greppeltocht 😉.

Te dragen kleding: Oude zwarte of donkere kleding met een zwarte muts.

Voor wie is de greppeltocht: voor de JO / MO 13 tot en met de JO / MO 19. Voor de JO/MO 13 geldt dat je alleen mag lopen onder begeleiding van een volwassene. Dit met het oog op de veiligheid😊

Vrijdagavond 20 maart om 19.00 uur verzamelen bij de kantine. Voor drinken en wat lekkers wordt gezorgd. Deelname is gratis.

Geef je zo snel mogelijk op als groep of individueel bij Simone van Sleeuwen 06-22049570 of bij Lian Dam 06-44869908. We hopen dat jullie allemaal mee gaan doen met dit super grappige spel...🙋‍♀