NLdoet 14 maart

6 maart 2020 19:00

Hallo allemaal,

Zoals ieder jaar doet sv Steenwijkerwold ook nu weer mee met NLdoet.

Als vereniging willen we graag even de aandacht van onze leden, spelers en vooral van ouders, wat er allemaal speelt om het elke week weer voor elkaar te krijgen dat er gevoetbald kan worden. Het lijkt zo vanzelfsprekend maar helaas dat blijft een droom.
Scheidsrechters, hulp in de kantine, veld onderhoud, bestuur en commissieleden, oud papier inzamelen, schoonmaak werkzaamheden, en nog vele diensten. Daar zijn veel mensen bij nodig en misschien is dit wel een mooie kennismaking met elkaar om verder te gaan. We zijn gewoon nog vrijwilligers nodig om de club in beweging te houden. Door vrijwilligerswerk blijft de sport ook betaalbaar voor iedereen.
Dus kom Helpen.
De buitenklussen voor zaterdag a.s. zijn snoeiwerk, straatwerk, schilderwerk en nog vele kleine klussen. Er zijn vakmensen aanwezig maar helpende handen zijn ook zeer welkom. We zoeken nog hulp voor de catering en andere lichte werkzaamheden.
Dan kunnen we binnen nog aan de slag en gaan we weer schoonmaken. Het poetsen van onze accommodatie krijgt weer een gevolg net als de voorgaande edities. We gaan het hele gebouw weer langs en deze keer zullen we de kleedkamers flink onder handen nemen. We hadden altijd de maandagochtend(dames)ploeg die deze werkzaamheden deden. Nu dit maandags niet meer lukt, pakken we deze klus mee met de NLdoet dag. Vele handen maken schone werken.

Je kunt je aanmelden via de lijst die in de achter de bar ligt. Opgeven via de app of een belletje kan ook naar Erik Dingerdis, 0651096955

Kom ons helpen zaterdag 14 maart, aanvang met koffie 8:30 uur.