NPO Radio 1 wijdt artikel aan onze club

2 april 2020 15:30

Zoals misschien al wel bekend heeft de KNVB besloten om de competitie niet meer uit te spelen en te schrappen. Erg zuur als je bedenkt dat voor het eerst in 33 jaar de titel lonkt, of bijna zeker was zelf.

Omdat dit ook ter ore gekomen is bij NPO Radio 1, hebben ze besloten een artikel te maken over dit seizoen en hoe zuur de druiven zijn.

Zoals Erwin en Leon ook al aangeven, uiteindelijk is gezondheid belangrijker dan voetbal.

Zie het hele stuk hier op de facebookpagina van NPO Radio 1.

#blijfgezond