Ledenshop en ClubWinkel

23 november 2021 12:00

Het is weer zover: BlackFriday, Sinterklaas en de Kerst staan voor de deur. Standaard een periode waarin je voor jezelf, een ander of om Sinterklaas in de juiste richting te helpen, kadootjes besteld. Uiteraard hopen we dat daarmee de lokale ondernemers niet vergeten worden, aangezien zij ook onze sponsoren zijn en we die zeker niet willen passeren.

Echter, mocht je je bestelling toch online moeten doen of een clubgerelateerde kado willen hebben, maak dan gebruik van de Ledenshop of OnzeClubwinkel

Het principe is heel eenvoudig:

De ledenshop:

Wil je een nieuw trainingspak, een voetbaltas, of andere kleding in de clubstijl? En deze personaliseren met je eigen initialen of tekst? Dan zit je hier goed. Met aantrekkelijke kortingen ten opzichte van de standaard prijzen.

Dus alles op het gebied van voetbal, in onze nieuwe clubstijl, daarvoor ga je naar de Ledenshop. Plaats je bestelling, reken af en het wordt bij je thuis afgeleverd. Let wel! Op shirts en jassen is het clublogo verplicht! De kosten hiervoor zijn meegenomen in de prijs.

OnzeClubwinkel:
Dit is een platform waarbij wij als club een "bonus" krijgen als je bijvoorbeeld via Bol.com of Coolblue een bestelling plaatst. Jij opent de link via onze site, plaatst je bestelling, zonder dat het meer kost en je steunt je club daar mee.

Kortom, kun je het niet bij de lokale ondernemers halen, maar wil je toch online bestellen? Dan is dit dé manier om jezelf en de club te helpen. Voor beide items staat een button op de homepage van de website.

Beide staan ook in onze ClubApp, dus ook vandaar uit kun je snel naar de gewenste omgeving gaan.

Voor vragen over de ledenwebshop kun je contact opnemen met de materiaalcommissie via [email protected]