GroteClub actie 2021 EINDSTAND

18 december 2021 13:30

Resultaat Grote Club Actie 2021 sv Steenwijkerwold

Grote club actie is ten einde. De prijzen zijn verdeeld, heeft U iets gewonnen gefeliciteerd.. niet dan volgend jaar weer een kans.

Onze jeugleden hebben zeer goed hun best gedaan dit jaar. Wat een mooi bedrag hebben ze samen bijeen gebracht.

resultaat2121k.jpg

De volgende jeugdleden behoren tot de Top 5 verkopers van dit jaar;

Salomé Bon (57), Sil Dingerdis (52), Matthias Kuiper (43), Lars Kragt (42) en Ingo Klaver (36).

SalomeBon_57.jpg
SilDingerdis_52.jpg Van harte gefeliciteerd en geniet van de film. MatthiasKuiper_43.jpg

LarsKragt_42.jpg   IngoKlaver_36.jpg

Alle Jeugleden bedankt voor de verkoop, hopelijk volgende jaar wederom deze inzet.
Ook bedankt Sander Wijdenes voor de hulp  bij de organisatie.

Dan rest mij nog iedereen een fijne kerst toe te wensen en een gezond en sportief 2022.

Jim Bon