Jubileum sv Steenwijkerwold 2023

30 september 2022 13:15

Op 15 juni 2023 bestaat onze Vereniging 50 jaar.

jub_logo.GIFOp 15 juni 2023 bestaat onze Vereniging 50 jaar. Vanzelfsprekend willen wij dit gaan vieren. De bedoeling is om in het weekend van 9, 10 en 11 juni 2023 een feest met de nodige activiteiten te gaan organiseren. Daarnaast willen wij gedurende het jubileumjaar, verspreid, aandacht besteden door het organiseren van meerdere activiteiten. Het organiseren van dit alles doen we natuurlijk niet alleen. We hebben besloten om daarvoor een jubileumcommissie op te richten. In deze commissie zit iemand van het bestuur en leden van de evenementencommissie. Daarnaast zoeken wij voor de commissie nog leden die de festiviteiten mee willen organiseren. Bij interesse het verzoek om dat zo spoedig mogelijk via het secretariaat aan te geven.  ([email protected])

Afgezien van de organisatie zullen er ook vee helpende handen nodig zijn bij de verschillende activiteiten. Dit kan in de catering zijn, in de begeleiding, in de facilitaire sfeer, organiseren expositie, enz. Iedereen die zijn of haar steentje bij wil dragen kan zich eveneens aanmelden via het secretariaat.

Wij hopen veel aanmeldingen te kunnen ontvangen zodat wij er een geslaagd jubileumjaar van kunnen maken.