Met de club van 100 naar de film!!

11 november 2022 17:45

Woensdag middag 19 oktober in de herfst vakantie gingen we met de bambino’s tot en met de JO12 naar de film in Steenwijk. In totaal gingen er 56 kinderen mee. Helaas konden we niet in 1 zaal aangezien de grootste zaal maar 55 plekken had. De groep werd dus opgesplitst in bambino’s t/m JO8, die naar de grote Sinterklaas film gingen en de JO9 t/m de JO12 en die gingen naar de film Big Trip 2.

Vanaf 13.00 uur kwamen alle kinderen binnen gedruppeld. Ze hadden er zin in. Na het controleren of iedereen aanwezig was mochten ze richting de zaal. Gewapend met een grote zak popcorn en wat drinken gingen ze een plekje zoeken in de zaal. Bij de jongste jeugd vonden sommige kinderen het nog wel een beetje spannend want het geluid stond best hard en het was aardig donker binnen. Gelukkig was er voldoende begeleiding mee. Ademloos hebben ze zitten kijken naar de film en toen Sinterklaas voor de eerste keer in beeld kwam klonk er een ‘oooooo’ vanuit de zaal. Altijd weer een beetje spannend om die goedheilig man na een jaar weer te zien he.

De film Big Trip begon iets later dan de Sinterklaasfilm en ook voor deze groep stond er popcorn klaar. Nadat ze allemaal een plekje hadden gevonden in de zaal en hun stoelen achterover hadden gezet in de lig stand kon de film beginnen. In de pauze snel even plassen en kletsen met elkaar en daarna weer aandachtig luisteren. De middag was zo voorbij en was het tegen 16 uur alweer tijd om naar huis te gaan. Iedereen had genoten van de film.

Groetjes van de club van 100

IMG-20221019-WA0010.jpg