Zeer geslaagde vrienden en vriendinnen training bij SV Steenwijkerwold

16 mei 2023 16:45

Maandag avond 15 mei hadden we een vrienden en vriendinnen training georganiseerd voor alle jeugd onder de 15 jaar. Alle scholen in o.a. Steenwijkerwold, Willemsoord en Steenwijk hadden onze flyer met ouders en kinderen gedeeld en WOW wat een groot bereik hebben we daarmee gecreƫerd.

Wel 35 a 40 kinderen kwamen naar de training toe en hebben lekker mee getraind. Overal zagen we nieuwe enthousiaste blije kinderen. Als toetje kregen de kinderen een demonstratie van professioneel freestyler Mike van de Streek van Streetskills.nl. Hij deed te gekke truckjes en ademloos zaten de kids te kijken naar wat hij allemaal met een bal kan. Mike zocht op het laatst nog 5 kinderen die een truckje wilde leren. Alle handen gingen in de lucht toen hij vroeg wie dat wilde proberen. Hij koos 5 kids uit en allemaal kregen ze een ander truckje wat ze moesten nadoen en bij iedereen lukte het ook. Uiteraard moest Mike na de tijd nog handtekeningen uitdelen en bleven de kinderen enthousiast om hem heen hangen met vragen om nog wat truckjes te doen!! Super geslaagde avond en alle kinderen die hebben mee gedaan die mogen tot aan het einde van het seizoen gratis mee blijven trainen als ze dat willen. Kon je nu vanavond niet en wil je graag voetballen bij Steenwijkerwold dan ben je op maandag en/of woensdag 18.15 uur welkom om mee te komen trainen.

Op 3 juni, tijdens het 50 jarig bestaan van de club, komt Mike met 2 andere freestylers naar Steenwijkerwold om al onze jeugdleden een freestyle workshop te geven en doen ze met z’n 3en tevens een vet gave show tussen de workshops door.

WhatsApp_Image_2023-05-16_at_19.43.19.jpeg

WhatsApp_Image_2023-05-16_at_19.43.23.jpeg