Alcohol buiten de kantine

12 oktober 2023 17:00

Beste leden,

Zoals iedereen binnen onze Vereniging bekend is of zou moeten zijn, mag en rond en om het veld en in de kleedkamers geen drank worden genuttigd. Naast het veiligheidsaspect mag dat simpelweg niet van de KNVB en ook niet op basis van de aan ons afgegeven vergunning.

Onlangs hebben wij wederom geconstateerd dat er in elk geval in de kleedkamers drank wordt genuttigd. Nogmaals dit is niet toegestaan. Het maakt daarbij niet uit of de drank van huis wordt meegenomen of in de kantine wordt gekocht. Overigens is het meenemen van alcoholische dranken vanaf huis überhaupt niet toegestaan. Wij verzoeken één ieder om zich hieraan te houden. Omdat eerdere waarschuwingen klaarblijkelijk door sommigen in de “wind” worden geslagen, zullen wij genoodzaakt zijn om bij overtreding maatregelen te treffen tegen degene(n) die het verbod overtreden. Wij gaan er echter vanuit dat ieder zijn of haar verantwoordelijkheid neemt.