Nieuwjaarsinstuif

14 januari 2024 18:00

Zaterdag 6 januari, een koude dag, kreeg de jeugd onder de 15 jaar een voetbal clinic aangeboden. De evenementen commissie en de club van 100 hadden dit jaar niet gekozen voor de traditionele snertloop maar een keer een andere opzet.

Wel 69 kinderen hadden zich opgegeven om mee te doen aan de clinic. Ook het G-team was uiteraard uitgenodigd en aanwezig met een delegatie. Onder leiding van 3 afgevaardigden per team van Vrouwen 1 en 2, Heren 1, 2, 3, 4 en 6 ging de clinic van start. Om de 10 minuten werd er gewisseld van onderdeel. Zo konden ze o.a. snelheidsschieten, voetbal sjoelen, 2 keer partijtje spelen en afronden op 2 keepers.

Tegen 16 uur had iedere groep alle onderdelen gehad en was het tijd voor een zakje chips met ranja en opwarmen in de tent en de gymzaal. De club van 100 had voor de kinderen na de tijd nog een Bingo georganiseerd waar fanatiek aan mee werd gedaan, zelfs door een aantal volwassenen. Uiteraard waren er mooie prijzen te winnen zoals slijm, dino ei, geluidssetje, een bal, trainingspak, muts en sjaal van Steenwijkerwold. Onder leiding van Richard, Peter en Guus was de Bingo zeer geslaagd. Na de tijd konden de kinderen nog spelen in de gymzaal waar springkussen stonden. Voor de ouders was er een drankje in de tent en slagerij Bouma had weer gezorgd voor lekkere broodjes Beenham en Hamburgers. Al met al was het een geslaagde middag en een mooi sportief begin van 2024!!

Groetjes van de evenementen commissie en de club van 100

IMG-20240111-WA0003.jpg