Club van 100 is weer op pad geweest!!

16 februari 2024 6:15

Woensdag middag 14 februari zijn we met de bambino’s, JO7, JO8, JO9, JO10, JO11 en JO12 naar de film geweest bij Luxor Cinema Steenwijk. We hadden die middag 2 zalen afgehuurd want er gingen toch veel kinderen mee. In totaal waren er 81 enthousiaste kids. Het was dan ook goed film kijk weer want het regende de hele middag.

De Bambino’s t/m JO8 gingen naar de film Vogelvlucht en de JO9 t/m JO12 gingen naar de film Wonka. Bij binnenkomst kregen de kinderen popcorn, keuze zoet of zout, en drinken mee en konden ze zich gaan instaleren op de fijne stoelen. De kleinste kids vonden sommige stukjes van Vogelvlucht best nog wel een beetje spannend. De oudste kids, lagen allemaal heerlijk achterover in de bioscoopstoel, hebben volgens ons ook genoten van Wonka ook al zaten er best wel moeilijke woorden in vonden wij. Toen de film afgelopen was heeft iedereen netjes zijn/haar eigen rommel opgeruimd zoals het hoort.

Na de film snel naar huis want om 18.15 uur moest er door sommige alweer getraind worden.
Jessica, Jeannet, Jennifer en Suus bedankt voor de begeleiding van deze middag!!

Binnenkort maken we bekend wat we met de JO13 t/m de JO19 gaan doen………..

Groetjes van de Club van 100, Simone en Lian!!

film.jpg

Vogelvlucht.jpg