Nieuwsbrief Oktober 2019

Nieuwsbrief #3 - Oktober 2019

Nieuwsbrief sv Steenwijkerwold:

Velden
: Op trainingsveld 5 na liggen de velden er fantastisch bij. Door op tijd te sproeien en te bemesten heeft onze veldploeg onder aanvoering van Alex Buitenhuis fantastisch werk geleverd waarvoor grote dank.

Spelregelbewijs: Vanaf seizoen 2014-2015 zijn spelers uit het jaar 1998 of ouder verplicht het spelregelbewijs te halen van de KNVB. Er was in september nauwelijks belangstelling voor de door de club georganiseerde spelregelavond. Let op, geen bewijs, niet spelen!

Vrijwilligers: We staan op een kantelpunt als vereniging. Voor het eerst moeten we de kantine af en toe sluiten omdat we onvoldoende vrijwilligers kunnen inzetten. Ook op andere vlakken ontstaan er gaten in onze organisatie. We hebben met spoed de volgende vacatures te vullen;

-          Secretaris bestuur sv Steenwijkerwold

-          2 leden Technische commissie

-          1 lid jeugdbestuur

-          Administratieve ondersteuning sponsorcommissie

Schoonmaak

We hebben de afgelopen periode wat problemen gehad met de aansturing van de schoonmaak. We zijn druk bezig deze problemen op te lossen. Maar ook leden kunnen zelf een bijdrage leveren. Kleedkamers zijn geen varkensstallen dus ruim je eigen rommel op en wees zuinig op onze accommodatie.

Klusdag:
Zaterdag 19 oktober staat er een klusdag gepland. Vele handen maken licht werk, dus meld je aan via de lijst in de kaninte of stuur een what's app naar Erik Dingerdis (06-510 9695)

Resultaten
Ons 1e  en 2e elftal zondag zijn beide door in de beker na indrukwekkende uitslagen tegen hoger spelende teams. Beide elftallen zijn ook uitstekend gestart in de competitie.

Contributie:
De contributienota’s zijn verlaat. De club is achter de schermen bezig met een geautomatiseerd systeem en dat kost even wat meer tijd. Graag uw begrip en dank voor uw geduld.

Vrouwenvoetbal:
Dames 2 is dringend op zoek naar een trainer. Wie wil de dames helpen!

Veilig op weg:
Aangezien de herfst zijn intrede gedaan heeft, is het na de training al donker. Zorg dat je goed zichbaar bent, met goed werkende verlichting en reflectoren. Het kan goed donker zijn op de parkeerplaats en langs de weg.

Alcohol
Helaas moeten we constateren dat we nog steeds jongeren onder de 18 alcohol zien nuttigen in de kantine. We weten inmiddels ook wel de rugnummers. Laat duidelijk zijn dat bij controle de vereniging de boetes zal verhalen op de zondaar! Die boetes starten bij € 1100,- per overtreding.

Verbouwing kantine
De bouwcommissie is voor de eerste keer bij elkaar geweest en probeert tempo te maken zodat we hopelijk tegen de zomer kunnen starten met verbouwen en het realiseren van onder andere een Minder Validen Toilet.

Mailadressen:
Omdat de vereniging werkt met geautomatiseerde systemen verzoeken we alle leden bij verandering van je email adres dit te melden via [email protected]. Voor het aanmelden van nieuwe leden en bijzonderheden graag de formulieren op de site gebruiken.

Algemene leden vergadering:
De Algemene ledenvergadering staat gepland op vrijdag 29 november 20.30