Nieuwsbrief Mei 2019

Nieuwsbrief #2 - Mei 2019

Nieuwsbrief sv Steenwijkerwold

Velden

Donderdag 9 mei bezochten gemeenteraadsfracties s.v. Steenwijkerwold. Eind april hebben we een Bidbook kunstgras overhandigd aan de fracties van Steenwijkerland. De strekking van onze wens is dat we gaan voor een volledig kunstgrasveld door een tekort aan trainingsaccommodatie. Daardoor zijn we genoodzaakt te trainen op de velden.

NL-doet

In het kader van Nederland Doet is er weer fors gesnoeid, gestraat en zijn andere klussen gedaan op ons sportcomplex. Alle vrijwilligers dank voor de inspanningen.

Afsluiten

Regelmatig horen we dat kleedkamers, ballenhok en zelfs kantine niet goed worden afgesloten. Graag allen aandacht voor dit probleem.

Trainers en coaches

Eerder werd al bekend dat volgend jaar Gerjan van der Hoogen hoofdtrainer van s.v. Steenwijkerwold wordt. Met veel plezier maakt het bestuur bekend dat Daan van Luik zijn assistent wordt en dat Bert Otten coach van het tweede elftal wordt. Willem ter horst zal komend jaar de A1 onder zijn hoede nemen.

Vrijwilligers

Nog steeds staat de oproep dat we voor de kantine, materiaal, begeleiding jeugdteams, de maandagochtend klusploeg en vele andere functies vrijwilligers nodig hebben om s.v. Steenwijkerwold draaiende te houden. Meld je aan bij s[email protected]

Voorzitter

Het bestuur zoekt nog steeds naar een nieuwe voorzitter. Na het aftreden en de valpartij van Folkert Jellesma neemt Han Evers tijdelijk het voorzitterschap waar. Ken je kandidaten of wil je eens praten over de ins en outs kan je dit melden bij [email protected]

Clubdag

22 juni wordt voor het tweede achtereenvolgende jaar de “Club Dag” gehouden. Dit jaar zelfs met wandelvoetbal voor de "oude van dagen". Zet hem alvast in je agenda!

Roken

Vanaf 1 mei is het op zaterdagen tot 13.00 verboden te roken op het gehele complex. Gelukkig houden velen zich hier al aan, maar extra aandacht kan nooit kwaad. Het is altijd verboden te roken in en nabij de kleedkamers, direct in de entree van de kantine en op de velden. Denk aan onze kinderen in deze, zij hebben geen keuzes te maken, u wel!

Op- of aanmerkingen?
Neem contact op via [email protected]