Onderlinge brandverzekering 'Steenwijkerwold' verlengt sponsorcontract

16 december 2021 12:00

Sponsorcommissie

Onderlinge brandverzerkering Steenwijkerwold heeft de aflopende overeenkomst verlengd met nog eens 5 jaar.

Met de verlenging is tevens een upgrade naar het zilver pakket gerealiseerd.
Hierdoor is de zichtbaarheid van de Onderlinge op de website, in en om het clubgebouw vergroot en past het in de huidige pakketten die de club aanbiedt.  Een win-win situatie voor beide partijen.

2015312_OBV.png

Het motto van de Onderlinge is Goed voor elkaar!

Een persoonlijk advies, een eerlijk product en een kantoor bij u om de hoek. Dat vindt u bij Onderlinge Brandverzekering Steenwijkerwold. We kennen u en de regio waar u woont. Zo kunnen we uw vragen beantwoorden met heldere oplossingen. En u hoeft niet in Steenwijkerwold te wonen om lid te zijn van de Onderlinge Steenwijkerwold. Ook als u woont in de regio . bent u van harte welkom.

Onderlinge Steenwijkerwold heeft de opstal- en inboedelverzekering, de kostbaarhedenverzekering en de mobiele dekking in eigen portefeuille. We hebben voor deze schades een samenwerking met de herverzekeraar Qbere. Mede daardoor kunnen we de premies laag houden. De overige verzekeringen hebben we ondergebracht bij SOM verzekeringen.

We danken Marcel dan ook voor het in ons gestelde vertrouwen en hopen dat deze relatie nog lang stand houdt.

De Onderlinge brandverzekering Steenwijkerwold is te vinden op:

Blaankamp 5-A
8341 PA Steenwijkerwold

En de koffie staat altijd klaar!